РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464114<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кравченко Т. В. 
Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійного самовизначення старшокласників і особливості впливу батьків на цей процес. Розкрито сутність батьківської компетентності. Показано можливості психолого-педагогічного супроводу для її формування і розвитку як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку. Узагальнено різні погляди на сутність батьківської компетентності щодо виховної діяльності: мотиваційної, когнітивної та діяльнісної. Особливу увагу приділено різноманітним практикам психолого-педагогічного супроводу батьків: педагогічній, соціальній і діагностичній моделям. Відзначено, що реалізація програми психолого-педагогічного супроводу формування батьківської компетентності дозволяє вирішувати суперечності в бажаннях батьків допомогти своїй дитині оптимально професійно визначитися.

Рассмотрена проблема профессионального самоопределения старшеклассников и особенности влияния родителей на этот процесс. Раскрыта сущность родительской компетентности. Показаны возможности психолого-педагогического сопровождения для ее формирования и развития как средства повышения эффективности профессионального самоопределения детей старшего школьного возраста. Обобщены взгляды на сущность родительской компетентности по воспитательной деятельности: мотивационной, когнитивной и деятельностной. Особое внимание уделено разнообразным практикам психолого-педагогического сопровождения родителей: педагогической, социальной и диагностической модели. Отмечено, что реализация программы психолого-педагогического сопровождения формирования родительской компетентности позволяет разрешить противоречия в желаниях родителей помочь своему ребенку оптимально профессионально определиться.

The problem of professional self youngsters and especially parental influence on this process. The essence of parental competence, shows the potential psychological and pedagogical support for its formation and development as a means to enhance professional self children under school age. Summarizes views on the essence of parental competence in educational activities: motivational, cognitive and activity. Particular attention is given to a variety of psychological and pedagogical practices by parents: educational, social, and diagnostic model. It was noted that the program of psychological and pedagogical support the formation of parental competence will solve the contradiction between the desire of parents to help their child best professional to determine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 + Ч491.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського