РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464126<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Карпенко О. В. 
Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 88-93. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Проаналізовано суперечливість наукових підходів до трактування дефініції „освітні послуги” в джерельній базі Російської Федерації. Обгрунтовано потребу практичного застосування в Україні категорій освітніх послуг у процесі розбудови сервісної держави. Зазначено, що базовим механізмом побудови стабільної й ефективної галузі здобуття знань на всіх рівнях є переосмислення ідеології сучасних взаємовідносин держави та громадянина в контексті запровадження політично збалансованої, економічно обгрунтованої та соціально значущої системи освітніх послуг.

Проанализирована противоречивость научных подходов к трактовке дефиниции "образовательные услуги" в базе первоисточников Российской Федерации. Обоснована потребность практического применения в Украине категорий образовательных услуг в процессе развития сервисного государства. Указано, что базовым механизмом построения стабильной и эффективной отрасли получения знаний на всех уровнях является переосмысление идеологии современных взаимоотношений государства и гражданина в контексте введения политически сбалансированной, экономически обоснованной и социально значимой системы образовательных услуг.

Examined controversial scientific approaches to the interpretation of the definition of "educational services" in the source base of the Russian Federation. Legitimate need of practical application in Ukraine categories of educational services in the development process of service of the state. Indicated that the underlying mechanism of building a stable and effective branch of learning at all levels is a modern reinterpretation of the ideology of relations between the state and the citizen towards the introduction of a politically balanced, economically viable and socially relevant system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського