РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464127<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дегтярьова Г. 
Принципи педагогічної взаємодії у професійній підготовці / Г. Дегтярьова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 9-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто педагогічну взаємодію як процес, що відбувається між педагогом і учнем під час навчально-виховної роботи, спрямований на розвиток особистості учнів ПТУЗ. Обгрунтовано основні принципи педагогічної взаємодії:оптимального співвідношення індивідуального, особистісного та професійного розвитку, гуманізації, особистісного підходу, самоорганізації, співробітництва, духовності, громадянськості і патріотизму, створення сприятливого середовища. Розкрито принципи професійного навчання: професійної спрямованості та мобільності, моделювання професійної діяльності, психологічного забезпечення. Доведено, що логічна послідовність співвідношення загальнопедагогічних, дидактичних, психологічних принципів забезпечує ефективність педагогічної взаємодії з метою формування в учнів професійно значущих якостей особистості як фахівця та громадянина.

Рассмотрено педагогическое взаимодействие как процесс, происходящий между педагогом и учеником во время учебно-воспитательной работы, направленный на развитие личности учащихся ПТУЗ. Обоснованы основные принципы педагогического взаимодействия: оптимального соотношения индивидуального, личностного и профессионального развития, гуманизации, личностного подхода, самоорганизации, сотрудничества, духовности, гражданственности и патриотизма, создания благоприятной среды. Раскрыты принципы профессионального обучения: профессиональной направленности и мобильности, моделирования профессиональной деятельности, психологического обеспечения. Доказано, что логическая последовательность соотношения общепедагогических, дидактических, психологических принципов обеспечивает эффективность педагогического взаимодействия с целью формирования у учащихся профессионально значимых качеств личности как специалиста и гражданина.

Аre considered pedagogical interaction as occurring between the teacher and students during the educational activities designed to develop students' personality vocational schools. Justified by the basic principles of pedagogical interaction: the optimal ratio of individual, personal and professional development, humanization, personal approach, self-organization, cooperation, spirituality, citizenship and patriotism, the creation of an enabling environment. Also takes into account the principles of training: professional orientation, professional mobility, modeling career, psychological support. It is proved that the logical sequence of the ratio pedagogic, didactic, psychological principles ensures the effectiveness of pedagogical interaction to form the students professionally significant qualities of the person as an expert and citizen.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.430

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського