РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464138<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Подановська Г. 
Психолого-педагогічні та методичні умови формування основ читацької самостійності молодших школярів / Г. Подановська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 96-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему розвитку читацької самостійності молодших школярів, оскільки саме сформованість навичок самостійної роботи з книжкою є однією з передумов інтелектуального і духовного розвитку. Проаналізовано психолого-педагогічні умови формування основ читацької самостійності на уроках класного та позакласного читання молодших школярів. Зауважено, що треба пам’ятати майбутнім вчителям початкових класів про створення необхідних організаційних умов, серед яких особливе значення має наявність книг, спеціальних підставок для виставок книг, вдумливо оформленого „Куточка читача”, де можна самим брати книжки, берегти книгу, не брати її брудними руками тощо. Виокремлено важливі аспекти у структурі і змісті уроків класного і позакласного читання. Подано зразок структури основного типу уроку позакласного читання в ІІІ - VI класах.

Рассмотрена актуальная проблема развития читательской самостоятельности младших школьников, поскольку именно формирование навыков самостоятельной работы с книгой является одной из предпосылок интеллектуального и духовного развития. Проанализированы психолого-педагогические условия формирования основ читательской самостоятельности на уроках классного и внеклассного чтения младших школьников. Отмечено, что надо помнить будущим учителям начальных классов о создании необходимых организационных условий, среди которых особенно большое значение имеет наличие книг, специальных подставок для выставок книг, вдумчиво оформленного "Уголка читателя", где можно самим брать книги, бережно к ним относиться, не брать их грязными руками и т. п. Выделены важные аспекты в структуре и содержании уроков классного и внеклассного чтения. Подан образец структуры основного типа урока внеклассного чтения в III - VI классах.

Actual problems of independence readers younger students, since it is the skills of independent work with the book is a prerequisite to the intellectual and spiritual development. Analyzed the psychological and pedagogical conditions of formation of basic readers independence in classroom lessons and extracurricular reading younger students. It is noted that it is necessary to remember primary school teachers to create the necessary institutional conditions, among which the most important is the availability of books, special supports for exhibitions of books, thoughtful design "Corner reader." Based on "the Corner reader" can be taken by the book, carefully treat her not to take her dirty hands and the like. Highlight important aspects of the structure and content of classroom lessons and extracurricular reading. Served sample structure of the main types of home reading lessons in classes III - VI.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.0 + Ш141.14-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського