РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464145<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Войцеховська О. 
Когнітивний розвиток дітей молодшого шкільного віку як предмет експериментальних досліджень / О. Войцеховська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 153-162. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто когнітивний розвиток особистості як розвиток її пізнавальної сфери, яка складається з двох процесів: виникнення у пізнавальній сфері дитини психологічних новоутворень і їх удосконалення. Досліджено когнітивний розвиток за різних форм його прояву і суттєвих характеристик. Розглянуто види когнітивного розвитку та сутність когнітивної функції. Підкреслено, що когнітивний розвиток виступає як природний процес, що протікає під впливом різних соціокультурних і педагогічних детермінант, та як експериментальний процес, рефлексія над першим, його проектування.

Рассмотрено когнитивное развитие личности как развитие ее познавательной сферы, состоящее из двух процессов: возникновения в познавательной сфере ребенка психологических новообразований и их усовершенствования. Исследовано когнитивное развитие в разных формах его проявления и существенных характеристиках. Рассмотрены виды когнитивного развития и сущность когнитивной функции. Подчеркнуто, что когнитивное развитие выступает как естественный процесс, протекающий под воздействием различных социокультурных и педагогических детерминант, и как экспериментальный процесс, рефлексия над первым, его проектирование.

Is considered the cognitive development of the individual as the development of its cognitive areas, which consists of two processes: the emergence in the field of child cognitive psychological structures and their improvement. Studied cognitive development in various forms of its manifestation and essential characteristics. Are types of cognitive development and the nature of cognitive function. Emphasized that the cognitive development serves as a natural process that occurs due to various socio-cultural and educational determinants, and an experimental process, reflection on the first of its design.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського