РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464146<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернишов Д. 
Зміст виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіону / Д. Чернишов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 163-171. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Визначено зміст виховного процесу як обсяг і характер знань, умінь, навичок, якостей і властивостей особистості, які необхідні індивіду для виконання загальних соціальних функцій, детермінованих певною системою цінностей суспільства. Досліджено зміст виховної роботи задля задоволення різнобічних потреб регіону й особистості. Вказано на необхідність педагогам використовувати потенціал профорієнтації школярів відповідно до особливостей регіонального середовища. З’ясовано соціально-педагогічні передумови наближення краєзнавства за умов регіонального виміру в межах ЗНЗ. Відзначено, що формування професійного самовизначення школярів у системі краєзнавчо-профорієнтаційної роботи відбувається на трьох ступенях (початкова, основна і старша школи). Зауважено, що ця робота включає чотири етапи: формування у молодших школярів поважного ставлення до праці, розуміння її ролі у житті людини і суспільства; розвиток в учнів основної школи уяви про власні інтереси та можливості, накопичення початкового досвіду в різних сферах соціально-професійної практики.

Определено содержание воспитательного процесса как объем и характер знаний, умений, навыков, качеств и свойств личности, необходимых индивиду для выполнения общих социальных функций, детерминированных определенной системой ценностей общества. Исследовано содержание воспитательной работы для удовлетворения разносторонних потребностей региона и личности. Указано на необходимость педагогам использовать потенциал профориентации школьников в соответствии с особенностями региональной среды. Выяснены социально-педагогические предпосылки приближения краеведения в условиях регионального измерения в рамках общеобразовательных учебных заведений. Отмечено, что формирование профессионального самоопределения школьников в системе краеведческо-профориентационной работы происходит на трех ступенях (начальной, основной и старшей школы). Замечено, что эта работа включает четыре этапа: формирование у младших школьников уважительного отношения к труду, понимание его роли в жизни человека и общества, развитие у учащихся основной школы представления о собственных интересах и возможностях, накопление первоначального опыта в различных сферах социально-профессиональной практики..

The content of the educational process as the volume and nature of the knowledge, skills, qualities and personality traits that are essential to the individual to perform general social functions, deterministic system-defined values of society. The content of educational work to meet the diverse needs of the region and the individual. The need to exploit the potential of career guidance teachers to students in accordance with the characteristics of the regional environment. Clarified social and educational background approximation of local history in the regional dimension in the secondary schools. Noted that the formation of a professional school in a system of self-determination of local lore, career guidance is on three levels (primary, primary and high school). It is noted that this work involves four steps: the formation of the younger pupils respect for work, an understanding of its role in human life and society, the development of a basic school students represent their own interests and capabilities of the original accumulation of experience in various areas of social and professional practice. .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського