РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464151<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Камінецький Я. 
Концептуальні засади розвитку соціального партнерства в системі професійно-технічної освіти України / Я. Камінецький // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 209-220. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сутність соціального партнерства як форми ефективного співробітництва сторін , що передбачає дотримання таких принципів: спільне планування й оцінка діяльності, побудова взаємодії на довірі, відкритість дій, задумів, оперативного та достатнього обміну інформацією, відповідальність перед партнерами за всі дії. Охарактеризовано соціальне партнерство у сфері професійно-технічної освіти як сукупність взаємовідносин організаційного, освітнього, економічного характеру між установами та закладами профтехосвіти та суб’єктами ринку праці та його інституціями, органами влади й управління. Зазначено, що соціальне партнерство здійснюється на таких рівнях: макрорівні (в межах державних, регіональних і муніципальних органів управління освітою); мезорівні (регіональні та муніципальні ради, комітети); мікрорівні (навчальні заклади, які безпосередньо співпрацюють із підприємствами). Висвітлено труднощі та проблеми, з якими стикаються ПТНЗ у підготовці робітничих кадрів. Розкрито концептуальні засадищодо активізації розвитку соціального партнерства.

Рассмотрена сущность социального партнерства как формы эффективного сотрудничества сторон, что предполагает соблюдение следующих принципов: совместное планирование и оценка деятельности, построение взаимодействия на доверии, открытости действий, замыслов, оперативного и достаточного обмена информацией, ответственность перед партнерами за все действия. Охарактеризовано социальное партнерство в сфере профессионально-технического образования как совокупность взаимоотношений организационного, образовательного, экономического характера между учреждениями и заведениями профтехобразования, субъектами рынка труда и его институтами, органами власти и управления. Указано, что социальное партнерство осуществляется на следующих уровнях: макроуровне (впределах государственных, региональных и муниципальных органов управления образованием); мезоуровне (региональные и муниципальные советы, комитеты); микроуровне (учебные заведения, непосредственно сотрудничающие с предприятиями). Освещены трудности и проблемы, с которыми сталкиваются ПТУ при подготовке рабочих кадров. Раскрыты концептуальные основы относительно активизации развития социального партнерства.

The essence of social partnership as a form of effective cooperation between the parties, which suggests that the following principles: joint planning, joint assessment activities, the construction of the interaction of trust, openness, action plans, operational and adequate information sharing, responsibility to the partners of all the action. Characterize social partnership in vocational education as a set of organizational relationships, educational, economic institutions and between institutions of vocational training, the subjects of the labor market and its institutions, authorities and administrations. Indicated that social partnership is at the following levels: macro (national, regional and local education authorities), meso (regional and municipal councils, committees), the micro-level (institutions that work directly with the companies). Highlighted the difficulties and challenges faced in vocational training of workers. Outlining the conceptual framework for enhancing the development ofsocial partnership.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.26

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського