РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464155<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кривоніс М. 
Сертифікація вчителів США як засіб удосконалення якості професійної освіти / М. Кривоніс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 242-248. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано американську освітню реформу. Зауважено, що реформа не передбачала перегляду професійного рівня шкільного вчителя, який виявився дуже низьким. Вказано, що задля виявлення учителів, які ефективно підвищують успішність учнів і демонструють високий рівень знань, умінь і навичок було створено незалежну, неурядову організацію – Національну раду професійних педагогічних стандартів, а також Національну раду питань сертифікації, які мають триєдину мету відносно професійного розвитку американських вчителів і вдосконалення шкільної системи викладання: розробка стандартів досвідченого вчителя, забезпечення вільного доступу до національної системи сертифікації вчителі.; підтримка передового досвіду в галузі викладання й управління системою освіти. Розглянуто альтернативні методи оцінювання, які стосуються до атестації педагогічних кадрів, ліцензування вчителів, системи зайнятості вчителів.

Проанализировано американскую образовательную реформу. Отмечено, что реформа не предусматривала просмотра профессионального уровня школьного учителя, который оказался очень низким. Указано, что для выявления учителей, которые эффективно повышают успеваемость учащихся и демонстрируют высокий уровень знаний, умений и навыков была создана независимая, неправительственная организация – Национальный совет профессиональных педагогических стандартов, а также Национальный совет вопросам сертификации, имеющих триединую цель относительно профессионального развития американских учителей и совершенствования школьной системы обучения: разработка стандартов опытного учителя, обеспечение свободного доступа к национальной системе сертификации учителей, поддержка передового опыта в области преподавания и управления системой образования. Рассмотрены альтернативные методы оценки, относящиеся к аттестации педагогических кадров, лицензированию учителей, системы занятости учителей.

Analyzed the American educational reform. It is noted that the reform did not include professional-level view of a schoolteacher, which was very low. Stated that to identify teachers who effectively enhance student achievement and demonstrate a high level of knowledge and skills has been created independent, non-governmental organization - the National Council of professional teaching standards and the National Council on Certification, which has a three-pronged goal regarding professional development of teachers and the U.S.A. improvement of school education system: the development of standards for experienced teachers, providing free access to a national system of certification of teachers, support excellence in teaching and education management. The alternative methods of assessment relating to the certification of teachers, teacher licensing, teacher employment system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського