Волошенко О. В. Ресурси сучасного педагога або що необхідно для реалізації едукаційного процесу / О. В. Волошенко // Пед. вісн.. - 2012. - № 4. - С. 20-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто одне із найважливіших завдань післядипломної педагогічної освіти – зміцнення “професійного фундаменту ” педагогічного працівника. Вивчено проблеми пошуку психолого-педагогічних ресурсів, які дозволять сучасному педагогу не лише виживати, а й щасливо жити, бути успішним, здоровим і впевненим у собі та своєму майбутньому. Рассмотрена одна из важнейших задач последипломного педагогического образования - укрепление "профессионального фундамента" педагога. Освещены проблемы формирования творческого педагога, его мастерства, профессионализма, компетентности, самореализации. Прослежены основные проблемы с которыми сталкиваются педагоги. Выделены психолого-педагогические ресурсы современного педагога: профессиональное мышление, любовь к себе и к другим, эмоциональное равновесие, честность, смелость. Предложено определение педагогики как науки о едукации и робурсации. Даны примеры эдукационного процесса, т.е. единства трех составляющих: педагога, учащихся, предмета обучения и воспитания. Определены факторы, влияющие на реализацию эдукационного процесса. Охарактеризован процесс робурсации как единый, общий процесс образования, развития и формирования. Considered one of the most important tasks of Postgraduate Education - Strengthening the "professional foundation" of the teacher. With the problem of the formation of a creative teacher, his skill, professionalism, competence, self-realization. Traced the main problems faced by teachers. Highlighted the psychological and pedagogical resources of the modern teacher: professional thinking, love of self and others, emotional balance, honesty and courage. Proposed teacher P. Pidlasim definition of pedagogy as a science and edukatsii robursatsii. The examples edukatsion process, in Unity of three components: the teacher, the students, the subject of training and education. The factors affecting the implementation of edukatsion process. Robursatsii characterized as a single process, the overall process of education, development and formation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|