Разумовський С. О. Маркетинг фізичної культури як елемент соціальної сфери суспільства (соціально-філософський аналіз) / С. О. Разумовський // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 2. - С. 199-203. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто систему фізичної культури та спорту як складову освітньо-виховного процесу. Досліджено актуалізацію індивідуально-орієнтованого та антропоцентричного маркетингових підходів до фізичного виховання. З'ясовано необхідність індивідуально-орієнтованого маркетингового методу у сфері фізичного виховання, спрямованого на особистість та максимальну індивідуалізацію. Розглянуто передумови інтенсифікації попиту на послуги в області фізичної культури та спорту. Підкреслено, що висока аксіологічна значимість фізичної культури та спорту є підгрунтям маркетингу, оскільки його успішність базується на існуючій у суспільстві системі цінностей та асоціюється з позитивними вторинними цінностями. Проаналізовано проблематику сучасного стану фізичної культури та спорту в Україні, наведено низку негативних наслідків, пов'язаних зі зниженням рівня фізичної підготовки населення. Також проаналізовано мотиваційне ядро фізкультурно-спортивної діяльності, орієнтацію на здоровий спосіб життя. Обгрунтовано значення маркетингу в організації діяльності фізкультурно-спортивної галузі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|