РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000469336<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Zaytsev A. G. 
Consumption and investment in the context of marketing distribution policy / A. G. Zaytsev, N. V. Spasskaya, E. V. Takmakova // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 147-151. - Бібліогр.: 151 назв. - англ.

Утверждено, что увеличение количественных и качественных характеристик экономического роста возможно на основе распределительной концепции маркетинга взаимодействия. Для этого выявлены взаимосвязи уровня потребления, инвестиций с динамикой темпов роста ВВП. На основе расчета показателя эластичности ВВП по инвестиционным расходам установлено, что современная экономическая система России может быть описана в рамках институциональной экономической теории.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4РОС)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського