Краснова Н. П. Причини конфліктів у діловому спілкуванні / Н. П. Краснова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 18-26. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто поняття "конфлікт" та структуру конфліктів у діловому спілкуванні, до якої належать: об'єкт, предмет, учасники, цілі, мотиви та привід. Розкрито раціональну сторону конфлікту, яка виявляється в чітко сформульованому предметі, об'єкті. Наведено особисте логічне бачення, а також докази й обгрунтування. Показано емоційну сторону конфлікту, котра полягає в ірраціональних особливостях людської психіки, коли у сприйнятті іншої сторони наявні симпатії та антипатії, відчуття, стани й емоції; схарактеризовано об'єктивну та суб'єктивну сторони ділових конфліктів. Розкрито причини конфліктів, в основі яких лежать "боротьба за існування", "страх чужого", "розподіл ресурсів", "взаємозалежність завдань", "відмінність в способах досягнення цілей", "незадовільні комунікації", "відмінність у психологічних особливостях", "службова залежність положень", "збільшення диференціацій", "зростання ступеня взаємодії сторін" та ін. Проаналізовано причини конфліктів у діловому спілкуванні за деякими напрямами; визначено серед причин конфліктів такі чинники: чинник статті, чинник віку, чинник психологічних травм. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|