Петришин Л. Й. Креативне середовище як педагогічна умова формування креативності майбутніх соціальних педагогів / Л. Й. Петришин // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 61-71. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.На основі проведеного теоретико-методологічного аналізу проблеми дослідження розглянуто креативне середовище як педагогічну умову формування креативності майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі; визначено основні блоки процесу створення креативного середовища: організаційно-діяльнісний, змістовий, операційний, мотиваційно-особистісний; подано проект креативного розвитку "Креативність+творчість", що допоможе формуванню єдиного творчо-діяльнісного простору для реалізації креативних здібностей, знань і вмінь майбутніх соціальних педагогів. Креативне середовище як певна організаційно-педагогічна умова постає засобом багатофакторної детерміації процесу формування креативності особистості майбутнього соціального педагога та є чинником досягнення креативної компетентності майбутнього фахівця соціальної сфери діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|