Петришин Л. Й. Структура креативності майбутніх соціальних педагогів у контексті фахової підготовки / Л. Й. Петришин // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 63-75. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.На основі проведеного науково-теоретичного аналізу проблеми дослідження охарактеризовано структуру креативності майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі. Означено основні компоненти креативності майбутніх соціальних педагогів, що є взаємозумовленими, взаємопов'язаними та взаємозалежними, адже ціннісно-мотиваційний компонент включає творчу мотивацію до діяльності, яка й постає основою особистісно-креативного компонента та зумовлює практично-діяльнісний компонент, оскільки результатом творчої діяльності повинна бути креативна компетентність майбутнього соціального педагога. Визначено рівні сформованості креативності особистості майбутнього соціального педагога, що забезпечуватимуть ефективність креативної соціально-педагогічної діяльності майбутніх соціальних педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|