Рассказова О. І. Соціальний педагог - суб'єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі / О. І. Рассказова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 72-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано, що соціальний педагог за своїм професійним призначенням та рівнем компетентності може й має поставати провідним суб'єктом розвитку соціальності учнів за умов інклюзивної освіти, здатним об'єднати зусилля фахівців, батьків, учнів, їх оточення, громади для створення інклюзивного середовища в школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.05 + Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|