РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000470961<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соломянюк Н. М. 
Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012. - № 4. - С. 210-213. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

The origin of marketing concept as conceptions of management and business philosophy is investigated. The basic stages to forming of marketing opinion the countries of Soviet Union are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського