Божко В. В. Особливості прискореного руху на електрифікованих ділянках залізниць України / В. В. Божко, Д. О. Гордієнко // Електрифікація трансп.. - 2012. - Вип. 4. - С. 75-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто особливості взаємодії струмоприймачів електропоїздів і контактної мережі на ділянках з прискореним рухом поїздів. Так як проблема живлення електропоїздів на високій швидкості досить складна, оскільки необхідно підтримувати постійний контакт між двома гнучкими системами (струмоприймачем і контактним проводом) з дуже різними характеристиками, а також забезпечувати зниження зносу поверхонь тертя і обмежувати їх переміщення, то дану проблему слід вирішувати, використовуючи комплексний підхід і розглядаючи систему "контактна мережа - струмоприймач" як єдине ціле. Проведено аналіз особливостей конструкції полозу струмоприймача електропоїздів виробництва компанії Hyundai. Розглянуто особливості роботи струмоприймачів по умовам струмознімання, так і з точки зору динамічної взаємодії з контактною мережею. Проведено аналіз геометричних параметрів полозів струмоприймачів електропоїздів HRCS2, а також параметри контактної мережі в Україні, Росії та Німеччині для швидкостей руху 160 - 200 км/год. Визначено оптимальне положення струмоприймача відносно контактного проводу, необхідні параметри контактної мережі і струмоприймачів електропоїздів для забезпечення струмознімання за швидкостей руху до 160 км/год. Індекс рубрикатора НБУВ: О232-01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|