Досліджено теоретичні засади використання кластерного підходу в управлінні освітою, розроблені провідними вітчизняними та зарубіжними науковцями. Визначено організаційно-інституційне поле управління освітою на базі використання кластерного підходу. Встановлено наявність системних зв'язків між членами кластера та органами місцевого самоврядування. Досліджено їх характер та направленість. Обгрунтовано доцільність застосування концепції інноваційного середовища та узгодженої конкуренції у разі використання кластерного підходу.
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"