Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000472181<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бєлоусова О. С. Вплив корпоративної культури на формування позитивного іміджу комерційних банків України / О. С. Бєлоусова, Н. А. Пащенко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 3. - С. 199-202. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто особливості корпоративної культури сучасних комерційних банків, проаналізовано культурні відмінності різних банків України та світу, визначено вплив організаційної культури на формування позитивного іміджу підприємств, а також запропоновано шляхи підвищення рівня корпоративної культури українських банків з метою поліпшення їх іміджу. Індекс рубрикатора НБУВ: У526.218.134 + У9(4УКР)262.181.34
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|