РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000472224<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Близнюк А. С. 
Економічна поведінка споживачів на ринку туристичних послуг: наукові підходи до її визначення / А. С. Близнюк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2010. - Вип. 2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Відображено еволюційний розвиток наукової думки щодо визначення змісту і сутності економічної поведінки споживачів. Систематизовано головні положення стосовно характеристики особливостей поведінки споживачів на ринку туристичних послуг із позицій класичної економічної теорії, інституціональної школи, теорії мотивації споживачів тощо. Наголошено на необхідності систематичних маркетингових досліджень з метою обрання ефективних засобів впливу на формування поведінки споживачів туристичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського