РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000472718<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прочан А. О. 
Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень / А. О. Прочан // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості маркетингової діяльності в туристичній індустрії та концептуальні підходи маркетингових технологій у галузі туризму. Визначено етапи розвитку концепції маркетингу в туризмі. Проаналізовано розподіл маркетингових функцій між суб'єктами туристичного ринку та системи забезпечення маркетингової діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського