Розглянуто особливості маркетингової діяльності в туристичній індустрії та концептуальні підходи маркетингових технологій у галузі туризму. Визначено етапи розвитку концепції маркетингу в туризмі. Проаналізовано розподіл маркетингових функцій між суб'єктами туристичного ринку та системи забезпечення маркетингової діяльності підприємства.
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"