РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000472726<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кіктенко З. П. 
Інноваційні форми маркетингу / З. П. Кіктенко, О. О. Косакова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 1. - С. 198-201. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сутність інноваційного маркетингу, проаналізовано особливості цих форм, розглянуто переваги застосування та перспективи впровадження інноваційних форм маркетингу. Вивчено фактори, принципи ефективного інноваційного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського