РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000473049<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Карась О. М. 
Власні торгові марки та можливість їх створення в споживчій кооперації / О. М. Карась // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 4. - С. 99-103. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено тенденції і перспективи розвитку власних торгових марок продовольчих торговельних підприємств України. Обгрунтовано необхідність і можливість впровадження стратегії створення власних торгових марок у кооперативних маркетах системи споживчої кооперації України з урахуванням особливостей функціонування системи. Запропоновано три варіанти стратегії вибору товарних категорій, в яких можуть створюватися Private Labels маркетів споживчої кооперації. Пояснено особливості використання стратегії розширення бренду, стратегії заміщення та стратегії демпінгу. Для створення власних торгових марок кооперативних маркетів запропоновано використовувати продукцію, виготовлену власними виробничими підприємствами й цехами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського