Дудко О. С. Роль репутації у створенні іміджу вищого навчального закладу (на прикладі Київського національного університету ім. Тараса Шевченка у 2010 р.) / О. С. Дудко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 1. - С. 125-130. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.
Виокремлено та класифіковано складові іміджу й репутації вищого навчального закладу, охарактеризовано сутність процесів створення іміджу та репутаційного менеджменту. Виявлено механізми ефективної зміни іміджу вищого навчального закладу через застосування репутаційного менеджменту.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"