Кулініч О. О. Архетипне підгрунтя ПР-діяльності / О. О. Кулініч // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 2. - С. 143-147. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Виокремлено ключові поняття, які об'єднують основні підходи до визначення ПР-діяльності, окреслено архетипне підгрунтя відносин між суб'єктом і об'єктом ПР-діяльності з урахуванням ідеї К. Юнга про те, що архетипні образи наділені потужною психічною енергією і здатні викликати в людини емоційний сплеск під час зустрічі з ними в культурному просторі. Розглянуто, яким способом основні архетипи (матері, божественного немовляти, самості, тіні, маски, духа, аніми та анімуса) знаходять своє відображення в різних видах діяльності із налагодження зв'язків із громадськістю (у створенні іміджу, проведенні ПР-кампанії). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|