![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000473910<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Савченко Л. В. Корпоративні видання в контексті PR-комунікацій: типологічний аспект / Л. В. Савченко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 3. - С. 158-161. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто основні підходи до класифікації корпоративних видань у контексті PR-комунікацій, а також проаналізовано різні види корпоративних видань з точки зору їх потенціалу у вирішенні практичних PR-завдань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|