Шмига Ю. І. Теоретичні засади функціонування рекламної комунікації в контексті функціоналістської парадигми масової комунікації / Ю. І. Шмига // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4. - С. 25-30. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Проаналізовано базові теорії функціонування рекламної комунікації в контексті функціоналістської парадигми масової комунікації. Розглянуті концепції можуть бути успішно використані в дослідженні проблеми ефективності рекламної діяльності.
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"