Дрибан В. М. Деякі прийоми створення проблемних ситуацій при викладанні вищої математики / В. М. Дрибан, Г. Г. Пенина // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2000. - Вип. 14. - С. 124-136. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.Наведено деякі прийоми, які використовують автори для створення проблемних ситуацій у курсі вищої математики: розширення меж застосовності деяких понять і формул; відкидання з теореми тих чи інших суттєвих умов; створення ситуацій, в яких студентів може підвести інтуїція та наочні міркування; використання того, що студенти часто не усвідомлюють важливості виконання умов існування того чи іншого поняття; використання інколи неправильного трактування студентами понять, теорем та іншої інформації; використання помилок і недоліків, які зустрічаються у навчальних посібниках. Зазначено, що ці прийоми часто використовуються у тісному сполученні. Наведено приклади проблемних ситуацій, які можна сконструювати на базі деяких із вищевикладених прийомів. Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|