Дзундза А. І. Особистісний підхід в організації математичного навчання майбутніх будівельників / А. І. Дзундза, К. Ю. Чудіна // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 33. - С. 7-11. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Розглянуто методи особистісного підходу щодо організації самостійної роботи студентів будівельних спеціальностей під час вивчення курсу математики. Описані методи дозволяють актуалізувати інтерес студентів до одержання професійно-орієнтованих знань. Запропоновано шляхи здійснення зовнішньої та внутрішньої диференціації студентів будівельних спеціальностей під час вивчення математики.
Шифр НБУВ: Ж68599Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"