Дзундза А. І. Особистісний підхід до систематизації навчальних задач / А. І. Дзундза, С. Г. Цапова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 31. - С. 63-66. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Зазначено, що ефективність гуманітарного компоненту у змісті навчальних задач забезпечує гармонійне поєднання предметного та особистісного досвіду, що актуалізує в структурі освіти ціннісний компонент, який є орієнтиром індивідуально-спрямованої навчальної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-352
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|