Ачкан В. В. Оцінювання завдань державної підсумкової атестації з математики зі змістової лінії рівнянь та нерівностей у контексті впровадження компетентнісного підходу до навчання / В. В. Ачкан // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 31. - С. 116-121. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Розглянуто питання актуальності та доцільності удосконалення методики навчання учнів розв'язуванню рівнянь і нерівностей у курсі алгебри та початків аналізу й оцінювання результатів цього навчання за умов впровадження компетентнісного підходу. Наведено методичні рекомендації щодо оцінювання розв'язування за допомогою основних методів завдань третьої частини зі змістової лінії рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації з математики.
Шифр НБУВ: Ж68599Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"