Слєпкань З. І. Педагогічна практика - важливий компонент професійного становлення майбутнього вчителя математики / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2005. - Вип. 24. - С. 43-48. - укp.Виділено 5 модулів за кількістю видів педпрактики. Сформульовано основну мету та завдання як умови досягнення мети для педпрактики в цілому та для кожного її виду окремо. Надано вимоги до кожного виду практики. Запропоновано форми звітності, зазначено обов'язки керівників педпрактики, права та обов'язки студента-практиканта, норми оцінювання їх роботи. Наведено додатки з розробками планів-конспектів уроків, позакласних заходів, зразки анкет і журналів тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-37
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|