Глузман Н. А. Текстові задачі як метод формування прийомів розумової діяльності у майбутніх вчителів початкової школи / Н. А. Глузман // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2006. - Вип. 25. - С. 143-151. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Розкрито методичні можливості використання текстових задач з курсу "Методики викладання математики в початковій школі" для розвитку прийомів розумової діяльності в майбутніх учителів початкових класів.
Шифр НБУВ: Ж68599Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"