Сморжевський Ю. Л. Узагальнення і конкретизація як прийоми евристичної діяльності та їх диференційоване формування в учнів на уроках стереометрії / Ю. Л. Сморжевський // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2004. - Вип. 22. - С. 121-126. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто дидактичну сутність загальних прийомів узагальнення та конкретизації, методику формування їх в учнів, а також, як проводячи узагальнення та конкретизацію, учні глибоко усвідомлюють зв'язок загального і конкретного, причини і наслідки, суть розв'язання задачі, суттєві зв'язки в умові. Наведено зразки завдань трьох рівнів (середнього, достатнього та високого), які дозволяють диференційовано формувати в учнів узагальнення та конкретизацію як прийоми евристичної діяльності на уроках стереометрії. Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|