Subbotin I. An integrated approach in teaching algebra and number theory: best practices / I. Subbotin, L. Kurdachenko // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 30. - С. 50-55. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.Зазначено, що у програмах навчання студентів математичних спеціальностей усіх університетів присутні обов'язкові курси лінійної алгебри, абстрактної алгебри та теорії чисел. Усе більше стає очевидним, що студенти комп'ютерних та інших спеціальностей мають потребу у достатньо строгому викладі основ цих трьох дисциплін. У Америці та Західній Європі у більшій частині університетів ці 3 дисципліни є суб'єктами окремих лекційних курсів і для їх вивчення використовуються різні книги для кожної з цих окремих дисциплін. Навчальні плани все більше розтягуються кожний раз, коли виникає потреба викладу нових застосувань. Базуючись на довготривалому досвіді відомих українських спеціалістів, аргументовано, що створення єдиного курсу, інтегруючого ці 3 дисципліни, дозволить більш ефективно та корисно використати відведений на це час. Цей об'єднуючий підхід буде допомагати більш глибокому розумінню студентами цих дисциплін і, разом з цим, кращому зберіганню одержаних знань. Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р3-3 + В14 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|