Subbotin I. Fuzzy logic and learning assessment / I. Subbotin, H. Badkoobehi, N. N. Bilotskii // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2005. - Вип. 24. - С. 116-122. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.Розглянуто можливі шляхи використання нечіткої логіки щодо оцінки результатів навчального процесу. Нечітка логіка, започаткована L. A. Zadeh в 1965 р., успішно розвивалась останнім часом багатьма дослідниками і було показано, що вона може бути дуже плідною в багатьох застосуваннях, включаючи інжинірингові розробки, теорію управління, бізнес, медицину, і т. п. Є також деякі цікаві застосування нечітких логічних ідей в області освіти. Представлено огляд таких ідей і новий підхід до оцінювання результатів процесу навчання студентів. Одержані критерії (та запропонований практичний метод) є дуже простими і можуть слугувати ефективним доповненням відомим методам статистики. Індекс рубрикатора НБУВ: В128.3 + Ч481.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|