Семенець С. П. Методика формування математичних понять (розвивальний підхід) / С. П. Семенець // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 37. - С. 68-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуального компонентів методики формування математичних понять, розроблено навчально-методичну модель управління навчально-математичною діяльністю учнів у процесі їх засвоєння.
Шифр НБУВ: Ж68599Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"