Гозак С. В. Морфофункціональний розвиток молодших учнів, які навчаються за Вальдорфською педагогічною технологією / С. В. Гозак // Довкілля та здоров'я. - 2005. - № 2. - С. 49-51. - Бібліогр.: с. 51 - укp.В динаміці трьох років навчання вивчено морфофункціональний розвиток учнів I - IV класів шкіл з вальдорфською і традиційною педагогічною технологіями. Виявлено, що організація процесу навчання у вальдорфській школі (зокрема рухова активність учнів на відкритому повітрі під час перерви протягом усього навчального року) позитивно впливає на процеси фізичного розвитку учнів і функціонування таких систем організму, як дихальна і м'язова. Динаміка морфофункціонального розвитку молодших школярів вальдорфської школи в процесі навчання має більш сприятливий характер, ніж в школі з традиційною педагогічною технологією. В динамике трех лет обучения изучено морфофункциональное развитие учащихся I - IV классов школ с вальдорфской и традиционной педагогическими технологиями. Выявлено, что организация процесса обучения в вальдорфской школе (в частности двигательная активность учащихся на открытом воздухе во время перемен на протяжении всего учебного года) позитивно влияет на процессы физического развития учащихся и функционирование таких систем организма, как дыхательная и мышечная. Динамика морфофункционального развития младших школьников вальдорфской школы в процессе обучения имеет более благоприятный характер, чем в школе с традиционной педагогической технологией. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15205 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|