Семікін М. О. Людиномірність сучасного етнопедагогічного знання: філософсько-освітній аспект : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / М. О. Семікін; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2013. - 20 c. - укp.Досліджено епістемологічні основи сучасного етнопедагогічного знання та експліковано людиномірність як методологічний принцип його творення, відтворення й трансляції. Виявлено можливості й предметні межі етнопедагогіки в культурному зростанні людини, що уможливило встановлення причин її обмежень, головними серед яких визначено посилене спрямування етнопедагогічної галузі знання в бік загальнонаукової та конкретно наукової методології (педагогічної) і повне ігнорування філософського рівня методології, що й ускладнило розвиток етнопедагогічного знання. Доведено, що сучасні соціокультурні виклики, зокрема процес національного відродження, модернізаційні зміни в освіті, у постнекласичному характері науки, криза сцієнтизму підвищили інтерес до світоглядно-духовних практик у розвитку знання, тому людиномірність концептуалізовано як методологічний і практичний орієнтир розвитку сучасного етнопедагогічного знання. Узагальнено евристичні надбання гуманістики стосовно досвіду народного виховання, який варто враховувати в процесі формування етнопедагогічної компетентності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395846 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|