Гребенщикова О. Г. Поетика візуальності в російській прозі 1920 - 1930-х років : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.02 / О. Г. Гребенщикова; МОНМС України, Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2013. - 19 c. - укp.Досліджено особливості візуальної поетики в російській прозі 1920 - 1930-х pp. у зв'язку з поляризацією літературного процесу. Зіставлено форми і функції візуальності та візуальних стратегій у модерністській і соцреалістичній літературі на матеріалах творчості М. Булгакова, Ю. Олеші, С. Кржижановського, О. Мандельштама, М. Цвєтаєвої, Ф. Гладкова, О. Фадєєва, Д. Фурманова, О. Серафимовича, М. Шагінян, В. Катаєва. Вивчено особливості розуміння візуальності в літературно-критичних та естетичних студіях представників модернізму й соцреалізму. Виділено тенденції у втіленні візуального в літературі модернізму: використання можливостей кінопоетики (М. Булгаков і Ю. Олеша); посилення ролі суб'єкта, який бачить, і залучення інструментального зору (С. Кржижановський); формування візуальної домінанти в синестезійному сприйнятті (О. Мандельштам і М. Цвєтаєва). Визначено специфіку візуального за різних модифікацій літератури соцреалізму: у романі про громадянську війну, у виробничому романі канонічного типу, у прозі письменників-"попутників". Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)6-335
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395858 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|