Торічний О. В. Теоретико-методичні засади формування військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Торічний; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2013. - 36 c. - укp.Розроблено педагогічну концепцію організації неперервної освіти майбутніх офіцерів-прикордонників для вдосконалення військово-спеціальної компетентності та виокремлено її характеристики, стадії й основні етапи. Науково обгрунтовано та впроваджено педагогічну систему формування військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання, а також розроблено її графічну модель. Обгрунтовано необхідність використання методів активного навчання та визначено комплекс імітаційних і неімітаційних методів, які впливають на формування військово-спеціальної компетентності. Доведено можливість розвитку військово-спеціальної компетентності в офіцерів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст, магістр на факультеті підготовки керівних кадрів. У процесі дослідження виявлено педагогічні резерви пропедевтичного етапу у формуванні військово-спеціальної компетентності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА396249 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|