Тимошенко О. І. Філософія педагогічних технологій в контексті сучасних освітніх тенденцій : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / О. І. Тимошенко; Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова. - К., 2013. - 36 c. - укp.Проаналізовано новаційну сутність і механізми впровадження високих педагогічних технологій (ВВПТ) в навчальний процес як факторів оптимізації освітнього простору України. Виявлено, що специфіка технологічного підходу до освіти полягає в розробці як основних структурних елементів освітнього процесу тих механізмів педагогічної діяльності, які забезпечуть повторюваний, алгоритмізований та гарантований педагогічний результат. Вперше у вітчизняній науці визначено ВПТ. Систематизовано основні соціально-педагогічні умови, які формують оптимальне щодо розвитку і ВВПТ соціальне середовище. Виявлено, що творчий аспект є структурним елементом і невід'ємним атрибутом високих педагогічних технологій. Досліджено особливості системи підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів до ВВПТ в Україні. Уточнено можливості ВВПТ у ВНЗ різної форми власності в Україні. Досліджено найбільш актуальні наукові напрацювання у галузі управління процесом ВВПТ в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА396416 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|