Гібадулліна Н. Г. Теорія наукової освіти в педагогічній спадщині С. І. Гессена (1887 - 1950 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Г. Гібадулліна; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2013. - 20 c. - укp.Досліджено теорію наукової освіти С. Гессена, проаналізовано життєвий і творчий шлях цього педагога, філософа, лінгвіста, правознавця. Розглянуто основні чинники становлення та формування світогляду і педагогічних ідей ученого. Показано, що основне місце в науковій спадщині С. Гессена посідає його філософсько-педагогічна концепція. Аналіз його теорії наукової освіти дозволив виявити основні дидактичні принципи освітнього процесу на всіх ступенях теорії наукової освіти. Доведено, що науково-педагогічна діяльність С. Гессена є значним внеском в педагогічну науку, а положення його теорії наукової освіти можуть стати теоретичною базою для реалізації Державної програми "Освіта". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)6-8 Гессен С. І.
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА396551 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|