Ярмолка В. М. Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. М. Ярмолка; ПВНЗ "Європ. ун-т". - К., 2013. - 18 c. - укp.Обгрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження сутності, принципів та методів маркетингового управління ПТП. Показано, що розвиток систем маркетингової інформації пов'язаний, перш за все, зі зміною ролі маркетингу в діяльності ПТП і впровадженням нових інформаційних технологій. На основі комплексного аналізу кон'юнктури туристичного ринку одержано й обгрунтовано оцінку внутрішніх і зовнішніх чинників, що формують ключові тенденції маркетингового управління ПТП. Удосконалено методичний підхід до маркетингового управління ПТП з урахуванням належності до виділених стратегічних груп, що дозволяє вибрати найбільш відповідний комплекс заходів з посилення їх конкурентних позицій. На основі застосування теорії нечітких множин розроблено підхід до оцінювання організаційної структури маркетингового управління туристичним підприємством, яка характеризується функцією приналежності відповідного нечіткого числа. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА399841 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|