Тягур В. М. Розвиток професійної художньо-промислової освіти в Німеччині (перша половина ХХ ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. М. Тягур; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 20 c. - укp.З'ясовано організаційно-педагогічні засади становлення німецьких художньо-промислових закладів професійної освіти нового типу, виокремлено традиції, які сприяють систематизації етапів дизайнерської підготовки. З'ясовано особливості взаємозв'язку між німецькою дизайн-освітою та дизайн-практикою, визначено типологію художньо-проектних методів і прийомів. Виявлено особливості емпіричного досвіду матеріально-художньої культури як основи німецької системи дизайн-освіти, сформульовано науково-методичні принципи функціонування системи дизайнерських професійних шкіл Німеччини, які реалізувалися через сукупність методичних засобів і прийомів художньої підготовки фахівців з дизайну. Узагальнено та систематизовано теорію і практику німецької професійної художньо-промислової освіти в першій половині XX ст., що надає змогу наукового обгрунтування рекомендацій стосовно ефективної адаптації цього досвіду для переорієнтації дизайн-освіти України на європейські освітньо-професійні стандарти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4НІМ) г
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА396697 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|