Морозова О. Г. Соціально-економічна природа фірми та її модифікація в умовах становлення інформаційного суспільства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / О. Г. Морозова; НАН України, Ін-т економіки та прогнозування. - К., 2013. - 19 c. - укp.Розкрито зміст соціально-економічної природи фірми, досліджено напрями і форми її модифікації за умов становлення інформаційного суспільства, у тому числі, в перехідній економіці інверсійного типу. Показано, що соціально-економічна природа фірми є благоспрямованим буттям економічного простору-часу, локалізованим на рівні ділової організації і трансльованим нею через ціннісну гармонізацію відносин економічної ефективності і соціальної відповідальності на макрорівень господарювання в буття інституційної архітектоніки. Упорядковано чинники, які перешкоджають гармонізації відносин економічної ефективності і соціальної справедливості в транзитивній економіці. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35
Шифр НБУВ: РА396861 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|