РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000483276<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кулаковська В. В. 
Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В. В. Кулаковська; Київ. нац. ун-т культури і мистец.. - К., 2013. - 19 c. - укp.

З'ясовано стан, проблеми та перспективи реклами книги в незалежній Україні. Узагальнено теоретичні положення щодо феномену реклами та реклами книги, що представлені у вітчизняній та зарубіжній науковій думці. Досліджено її роль у національній культурі на підставі усвідомлення культурологічного змісту реклами. Проаналізовано існуючі форми та методи реклами книги в сучасних засобах масової інформації, поліграфічній продукції, зовнішній рекламі, виставкових її видах та мережі Інтернет. Розроблено рекомендації для суб'єктів видавничої діяльності з організації їх взаємодії з фахівцями реклами та безпосередньої - на рівні реалізації рекламних проектів, спілкування з журналістами, використання можливостей мережі Інтернет - участі в рекламному процесі. З'ясовано основні тенденції та шляхи оптимізації реклами книги в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.112.1 + Ч617.4(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397214 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського