Кулаковська В. В. Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В. В. Кулаковська; Київ. нац. ун-т культури і мистец.. - К., 2013. - 19 c. - укp.З'ясовано стан, проблеми та перспективи реклами книги в незалежній Україні. Узагальнено теоретичні положення щодо феномену реклами та реклами книги, що представлені у вітчизняній та зарубіжній науковій думці. Досліджено її роль у національній культурі на підставі усвідомлення культурологічного змісту реклами. Проаналізовано існуючі форми та методи реклами книги в сучасних засобах масової інформації, поліграфічній продукції, зовнішній рекламі, виставкових її видах та мережі Інтернет. Розроблено рекомендації для суб'єктів видавничої діяльності з організації їх взаємодії з фахівцями реклами та безпосередньої - на рівні реалізації рекламних проектів, спілкування з журналістами, використання можливостей мережі Інтернет - участі в рекламному процесі. З'ясовано основні тенденції та шляхи оптимізації реклами книги в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.112.1 + Ч617.4(4УКР)64
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397214 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|