Зарічанська Н. В. Підготовка майбутніх учителів філологічних дисциплін до інноваційної педагогічної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Зарічанська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2013. - 20 c. - укp.Розглянуто підходи до визначення основних понять інноваційної педагогіки. Визначено поняття "готовність учителя філологічних дисциплін до інноваційної діяльності". Висвітлено зміст інноваційної діяльності вчителя філологічних дисциплін, модель і педагогічні умови підготовки студентів до її реалізації (вивчення студентами особливостей та можливостей інноваційних технологій та забезпечення мотивації до інноваційної діяльності, застосування інноваційних педагогічних технологій під час вивчення дисциплін циклу професійно-практичної підготовки, використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації інноваційної системи філологічної освіти, апробування студентами інноваційних технологій у процесі педагогічної практики). Висвітлено сучасне розуміння структурних компонентів готовності майбутніх учителів філологічних дисциплін до інноваційної діяльності, визначені критерії (мотиваційний, когнітивний, операційний і рефлексивний) та показники такої готовності. Проаналізовано окремі аспекти проблеми підготовки майбутніх педагогів-філологів до інноваційної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397046 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|