Волкова Н. В. Інституціоналізація місцевого самоврядування як суб'єкта управління освітою: кластерний підхід : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / Н. В. Волкова; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр.. - Д., 2013. - 20 c. - укp.Обгрунтовано концептуальні положення і практичні рекомендації до інституціоналізації місцевого самоврядування як суб'єкта управління освітою на основі застосування кластерного підходу у сфері публічного управління, що полягає в організації взаємодії регіональних і місцевих органів публічної влади, підприємств-замовників кадрів, навчальних закладів і громадських організацій. Мета дослідження - підвищення якості та доступності освіти в межах єдиного інформаційного освітньо-професійного простору, сформованого за ініціативою органів місцевого самоврядування. Удосконалено засади запровадження елементів державно-громадського управління освітою на основі визначення логічної послідовності управлінських процесів. Запропоновано схему відносин між органами місцевого самоврядування та громадою в межах регіонального освітнього кластера, що сприяє реалізації права зацікавлених членів територіальної громади на участь в управлінні освітою. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97:Ч3 + Ч34(4УКР) к
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397237 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|