Шевченко М. В. Психологічні чинники виникнення тривожно-фобічних симптомів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.04 / М. В. Шевченко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 18 c. - укp.Вивчено особливості тривожно-фобічних симптомів та їх корекції у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення за умов інклюзивної освіти. Тривожно-фобічні симптоми розглянуто не як розлад особистості, а як конкретні страхи та загальна тривожність дитини у вигляді невпевненості та очікування небезпеки. Виявлено, що діти з вадами мовлення підлягають впливу ряду чинників, що провокують виникнення тривожно-фобічних симптомів. Визначено вплив клінічної форми вад мовлення, типу сім'ї, страхів батьків, ставлення батьків до хвороби дитини та особливостей міжособистісних стосунків вчителя на виникнення тривожно-фобічних симптомів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення. Запропоновано корекційну програму з усунення тривожно-фобічних симптомів у дітей молодшого шкільного віку, доведено її ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-953.6-734 + Ю948.29 + Р733.64-32
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА400522 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|